- Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез куриерски фирми СПИДИ и ЕКОНТ, в зависимост от предпочитанията на клиента. Доставката се извършва до посочения адрес на купувача на територията на България или до офис на избраната куриерска фирма.
- Разходите за доставката се поемат от купувача, потребителя!
ЦЕНАТА НА ДОСТАВКА ЗАВИСИ ОТ ТЕЖЕСТА НА ПРАТКАТА!!!
ВСЯКА ПРАТКА ЩЕ БЪДЕ ПОТВЪРДЕНА ЧРЕЗ ТЕЛЕФОННО ОБАЖДАНЕ!
НЕ ПОТВЪРДЕНИ ПРАТКИ НЯМА ДА БЪДАТ ИЗПРАЩАНИ!
- Преди изпращане на поръчаната стока Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.
- Търговецът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или ефективен адрес или телефон.
- Търговеца обработва поръчките в срок от 1 работен ден от извършване на поръчката. Доставката обичайно се извършва в рамките на обичайния в практиката срок съобразно с избрания способ за доставка.
- Всяка пратка се изпраща с опция „ПРЕГЛЕД“. Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят на стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.
- Търговецът си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.